News & Announcements

News

Punjab Govt Warns Over Extra Fees and Uniform Restrictions

حکومت پنجاب نے لاہور کے پرائیویٹ سکولوں کو سخت احتیاط جاری کرتے ہوئے والدین سے ماہانہ فیسوں کے علاوہ اضافی فنڈز لینے کے عمل کے خلاف مشورہ دیا۔ مزید برآں، اسکولوں کو والدین پر دباؤ ڈالنے کے خلاف خبردار کیا گیا کہ وہ مخصوص دکانداروں سے خصوصی طور پر یونیفارم اور کتابیں خریدیں۔


لاہور کی ڈپٹی کمشنر رافعہ حیدر کی توثیق کے ساتھ نوٹس لاہور کے پرائیویٹ سکولوں کے پرنسپلز اور مالکان کو بھجوا دیا گیا۔ اس نے پنجاب پرائیویٹ ایجوکیشنل انسٹی ٹیوشنز (پروموشن اینڈ ریگولیشن) آرڈیننس 1984 کے سیکشن 7A(7) اور (10) کا حوالہ دیا، جس میں کہا گیا ہے کہ پرائیویٹ اسکول صرف ٹیوشن اور داخلہ فیس وصول کر سکتے ہیں، اور نامزد دکانداروں سے یونیفارم اور کتابوں کی خریداری کا حکم نہیں دے سکتے۔ .

یہ کارروائی لاہور کی ڈپٹی کمشنر رافعہ حیدر کی ہدایات کے بعد شروع کی گئی، جنہوں نے ایجوکیشن لاہور کے سی ای او پرویز اختر کو ضلع کے تمام نجی تعلیمی اداروں کو وارننگ نوٹس جاری کرنے کی ہدایت کی۔

رافعہ حیدر نے اپنی رائے کا اظہار کرتے ہوئے ایل اے سی اے ایس اسکول کی ایک خاص مثال پر روشنی ڈالی، جہاں ٹیکنالوجی کے لیے اضافی فیسیں وصول کی جارہی تھیں اور جہاں طلبہ کو مخصوص دکانداروں سے کتابیں اور یونیفارم خریدنے کا پابند کیا گیا تھا۔ چنانچہ ڈسٹرکٹ ایجوکیشن اتھارٹی لاہور کے سی ای او کو ہدایت کی گئی کہ وہ مذکورہ آرڈیننس کی خلاف ورزی پر LACAS سکول کو وارننگ جاری کریں۔


پرویز اختر نے اس معاملے پر بات کرتے ہوئے کتابوں کی خریداری کے لیے والدین پر اضافی اخراجات عائد کرنے پر زور دیا اور اس بات پر زور دیا کہ یکساں اخراجات یا ماہانہ فیس سے بڑھ کر ایسے مطالبات کے سنگین نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔

والدین پر زور دیا گیا کہ وہ کسی بھی خلاف ورزی کی اطلاع ڈسٹرکٹ رجسٹرنگ اتھارٹی کو دیں۔ وارننگ کی تعمیل میں ناکامی کے نتیجے میں پنجاب پرائیویٹ ایجوکیشنل انسٹی ٹیوشنز (پروموشن اینڈ ریگولیشن) آرڈیننس 1984 کے تحت اسکولوں کو جرمانے کیے جائیں گے۔

مزید برآں، نوٹس میں اسکولوں کو ہدایت کی گئی کہ وہ انتباہ کے جواب میں اٹھائے گئے اقدامات اور پنجاب پرائیویٹ ایجوکیشنل انسٹی ٹیوشنز (پروموشن اینڈ ریگولیشن) آرڈیننس 1984 کے سیکشن 7A(7) اور (10) کے نفاذ کی تفصیل کے ساتھ تعمیل رپورٹ پیش کریں۔ ڈسٹرکٹ رجسٹریشن اتھارٹی لاہور کے چیئرپرسن کے ذریعہ جائزہ لیا جائے گا۔


Back to List Views 4546

Comments {{ vm.totalComments}}

No comments found, add one now.

  • {{comment.CommentText}}

    {{comment.Name}}, {{comment.DateInserted | date: 'dd/MMM/yyyy hh:mm:ss'}}

Post a comment


  About

Moalims are a private institutional information system with over 2,500 institutes registered from all over Pakistan and growing day by day, by the grace of Allah. It is established in 2009. It will be the largest education information system of its kind in the Pakistan Inshallah. As a global network, Moalims aims to give Parents, Teachers, students and Professionals a quality information and to prepare engaged People/citizens who shape not only the communities they live in, but also the wider world. A project of Web & Network Solutions Limited

  Contact Us
  Moalims.com

Pakistan,
Pakistan

Tel : 0345 3034 934
Mail : Admin
Business Hours : 9:00 - 5:00
Skype: moalims
Yahoo: moalims@yahoo.com